dajcie o sobie znać. Proszę o wpisy i listę tych jego płyt,które uważacie za najlepsze i najgorsze.
Jako pierwszy daję dobry przykład:
1.Mirror Man Sessions 10/10
2.Trout Mask Replica 10/10
3. Lick My Decals Off, Baby 9/10
4. Clear Spot 9/10
5. Doc at the Radar Station 9/10
6. Safe as Milk 8/10
7. I'm...