Ja akurat jestem wielbicielem filmów Sandlera i jego kolegów, dlatego daję 7. Jeśli ktoś "Łyknął" Babcisynka czy Zohana to na pewno się nie zawiedzie. Reszta opluje film i stwierdzi że to dno - ot taki już styl Sandlera...
Zohan,to akurat ciężkostrawny był,nawet jak na film Sandlera,ale to moja opinia.Komuś innemu się może podobać.Grzanie Ławy,to akurat film mało śmieszny,jakoś bez polotu,ale dałem 6 za epizod z Amaury Nolasco,bo to akurat w całym tym filmie było najzabawniejsze.A jednym z najlepszych filmów Sandlera jest Wykiwać Klawisza,na którym szczerze się ubawiłem i często wracam do niego.Ma trochę inny klimat,jak na jego filmy,bo np. Billy Madison,to już typowe Sandlerowanie.