1. Człowiek z blizną
2. Nietykalni
3. Świadek mimo woli
4. Oczy węża
5. Femme Fatale
6. Życie Carlita
7. Wybuch
8. Fajerwerki próżności
9. Cześć, Mamo!
10.Misja na Marsa
Z tych co widziałem
1. Carrie (9/10)
2. Nietykalni (8/10)
3. Świadek mimo woli (8/10)
4. Ubranie mordercy (8/10)
5. Człowiek z blizną (7.5/10)
6. Mój brat Kain (7/10)
7. Wybuch (7/10)
8. Ofiary wojny (7/10)
9. Oczy węża (7/10)
10.Furia (7/10)
1. Nietykalni - 8+/10
2. Człowiek z blizną - 7/10
3. Ważniaki - 7/10
4. Czarna Dalia - 7/10
5. Życie Carlita - 6/10
6. Femme Fatale - 5/10
7. Mission: Impossible - 5/10
8. Carrie - 5/10
1. Życie Carlita - 9/10
2. Nietykalni - 9/10
3. Człowiek z blizną - 9/10
4. Mission: Impossible - 9/10
5. Ofiary wojny - 9/10
6. Oczy węża - 8/10
7. Fajerwerki próżności - 8/10
8. Świadek mimo woli - 8/10
9. Ważniaki - 8/10
10. Carrie - 8/10
12. Wybuch - 8/10
13. Mój brat Kain - 7/10
14. Misja na Marsa - 7/10
15. Femme Fatale - 7/10
16. Ubranie mordercy - 7/10
1.Nietykalni 8/10
2.Życie Carlita 7/10
3.Ofiary wojny 7/10
4.Człowiek z blizną 7/10
5.Carrie 6/10
6.Mission: Impossible 6/10
7.Oczy węża 6/10
8.Czarna Dalia 4/10
9.Misja na Marsa 3/10
10.Femme Fatale 3/10
11.Fajerwerki próżności 3/10
1. Człowiek z blizną - 10/10
2. Życie Carlita - 10/10
3. Ofiary wojny - 9/10
4. Oczy węża - 8/10
5. Nietykalni - 7/10
6. Czarna Dalia - 7/10
7. Femme Fatale - 6/10
8. Misja na Marsa - 6/10
9. Mission: Impossible - 6/10
1. Człowiek z Blizną - 10/10
2. Życie Carlita - 9/10
3. Mission: Impossible - 9/10
4. Nietykalni - 8/10
5. Oczy Węża - 8/10
6. Czarna Dalia - 7/10
7. Femme Fatale - 6/10
8. Misja na Marsa - 6/10
1. Blow Out - 10/10
2. Carrie - 10/10
3. Człowiek z Blizną - 9/10
4. Ofiary Wojny - 9/10
5. Nietykalni - 9/10
6. Życie Carlita - 9/10
1. Carrie 7/10
2. Człowiek z blizną 7/10
3. Życie Carlita 7/10
4. Nietykalni 6/10
5. Mission : Impossible 5/10
1. Człowiek z blizną - 7/10
2. Ofiary wojny - 7/10
3. Carrie - 6/10
4. Życie Carlita - 6/10
5. Mission: Impossible - 5/10
6. Nietykalni - 4/10
7. Misja na Marsa - 2/10
8. Czarna Dalia - 2/10
Do obejrzenia: Mój brat Kain, Femme Fatale
1. Człowiek z blizną 9+/10
2. Życie Carlita 9/10
3. Nietykalni 9/10
4. Carrie 8/10
5. Mission: Impossible 5/10
6. Ważniaki 4/10
1 "MISSION:IMPOSSIBLE" - 10/10
2 "Swiadek mimo woli" - 10/10
3 "CARRIE" - 10/10
4 "Życie Carlita" - 9/10
5 "OCZY WĘŻA" - 9/10
6 "Nietykalni" - 8/10
6 "CZŁOWIEK Z BLIZNĄ" - 8/10
7 "FURIA" - 8/10
8 "Wybuch" - 7/10
9 "FEMME FATALE" - 8/10
10 "W przebraniu mordercy" - 7/10
11 "Ofiary wojny" - 7/10
12 "MISJA NA MARSA" - 7/10
12 "Obsesja" - 7/10
13 "SIOSTRY" - 6/10
14 "Fajerwerki próżności" - 4/10
15 "CZARNA DALIA" - 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek z blizną 7,90 48
2 Życie Carlita 7,34 38
3 Nietykalni 7,16 44
4 Ubranie mordercy 7,17 6
5 Ofiary wojny 6,93 14
6 Carrie 6,83 29
7 Wybuch 6,90 10
8 Świadek mimo woli 6,75 8
9 Cześć, Mamo! 6,00 5
10 Mission: Impossible 5,94 33
11 Ważniaki 5,75 8
12 Oczy węża 5,71 24
13 Mój brat Kain 5,17 6
14 Fajerwerki próżności 5,00 5
15 Femme Fatale 4,88 17
16 Misja na Marsa 4,74 23
17 Czarna Dalia 4,48 25
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek z blizną (1983) 8,12 67
2 Życie Carlita (1993) 7,47 57
3 Nietykalni (1987) 7,38 61
4 W przebraniu mordercy (1980) 7,46 13
5 Wybuch (1981) 7,22 18
6 Carrie (1976) 7,04 47
7 Upiór z raju (1974) 7,60 5
8 Siostry (1973) 7,25 8
9 Ofiary wojny (1989) 6,90 29
10 Świadek mimo woli (1984) 6,80 15
11 Furia (1978) 6,80 5
12 Na gorąco (2007) 6,67 6
13 Mission: Impossible (1996) 6,12 50
14 Cześć, mamo! (1970) 6,14 7
15 Ważniaki (1986) 6,00 6
16 Oczy węża (1998) 5,97 33
17 Mój brat Kain (1992) 5,56 9
18 Fajerwerki próżności (1990) 5,00 7
19 Femme Fatale (2002) 4,83 24
20 Misja na Marsa (2000) 4,53 32
21 Czarna Dalia (2006) 4,26 38
1. Życie Carlita - 8/10
2. Ofiary wojny - 8/10
3. Człowiek z blizną - 8/10
4. Wybuch - 7/10
5. Świadek mimo woli - 7/10
6. Siostry - 7/10
7. Obsesja - 7/10
8. Oczy węża - 6/10
9. Ubranie mordercy - 6/10
10. Nietykalni - 6/10
11. Upiór z raju - 6/10
12. Carrie - 5/10
13. Femme Fatale - 5/10
14. Czarna Dalia - 4/10
Człowiek z blizną 9/10
Życie Carlita 8/10
Nietykalnie 6/10
Carrie 4/10
Famme Fatale 4/10
01. Człowiek z blizną – 9
02. Życie Carlita – 9
03. Nietykalni – 9
04. Ofiary wojny – 8
05. Świadek mimo woli – 8
06. Mission: Impossible – 8
07. Ubranie mordercy – 8
08. Carrie – 7
09. Mój brat Kain – 7
10. Furia – 7
11. Oczy węża – 7
12. Fajerwerki próżności – 6
13. Ważniaki – 6
14. Femme Fatale – 6
15. Misja na Marsa – 6
1. Mission: Impossible - 8+/10
2. W przebraniu mordercy - 7/10
3. Carrie - 7/10
4. Femme Fatale - 7/10
5. Życie Carlita - 7/10
6. Człowiek z blizną - 6/10
7. Ofiary wojny - 6/10
1. Nietykalni
2. Życie Carlita
3. Człowiek z blizną
4. Mission Impossible
5. Ofiary wojny
6. Oczy węża
7. Femme fatale
8. W przebraniu mordercy
9. Misja na marsa
10. Carrie
1. "Nietykalni" (1987)
2. "Człowiek z blizną" (1983)
3. "Mission: Impossible" (1996)
4. "W przebraniu mordercy" (1980)
5. "Oczy węża" (1998)
6. "Femme Fatale" (2002)
7. "Życie Carlita" (1993)
8. "Passion" (2012)
9. "Ofiary wojny" (1989)
10. "Czarna Dalia" (2006)
11. "Ważniaki" (1986)
12. "Carrie" (1976)
13. "Misja na Marsa" (2000)
1. "Nietykalni"
2. "Świadek mimo woli"
3. "Człowiek z blizną"
4. "Mission: Impossible"
5. "W przebraniu mordercy"
6. "Femme Fatale"
7. "Oczy węża"
8. "Życie Carlita"
9. "Ofiary wojny"
10. "Passion"
11. "Czarna Dalia"
12. "Ważniaki"
13. "Carrie"
14. "Misja na Marsa"
1. Życie Carlita
2. Człowiek z blizną
3. Nietykalni
4. Ofiary wojny
5. Carrie
6. Świadek mimo woli
7. Wybuch
8. Oczy węża
9. Misja na Marsa
10. Mission: Impossible
De Palma to wybitny,świadomy filmowiec. Ja najbardziej cenie właśnie te jego obrazy które oprócz poruszającej fabuły są pełne autotematycznej dyskusji na temat natury medium filmowego, takie jak "Wybuch", "Świadek mimo woli" i przede wszystkim "Redacted" który wydaje się być tutaj szczególnie istotny.
MISTRZ
1 - Człowiek z blizną - 10
2 - Fajerwerki próżności - 9
3 - Nietykalni - 8
4 - Cześć, Mamo! - 8
5 - Carrie - 7
6 - Mission: Impossible - 7
7 - Świadek mimo woli - 7
8 - Wybuch - 7
9 - Oczy węża - 7
10 - Pozdrowienia - 7
11 - Życie Carlita - 7
12 - W przebraniu mordercy - 6
13 - Ofiary wojny - 6
14 - Femme Fatale - 6
15 - Mój brat Kain - 5
16 - Furia - 5
17 - Spytaj swojego królika - 5
18 - Ważniaki - 5
19 - Czarna Dalia - 4
---------------------------------------
20 - Upiór z raju - 3
1 - Człowiek z blizną - 10
2 - Fajerwerki próżności - 9
3 - Nietykalni - 8
4 - Siostry - 8
5 - Cześć, Mamo! - 8
6 - Carrie - 7
7 - Mission: Impossible - 7
8 - Świadek mimo woli - 7
9 - Wybuch - 7
10 - Oczy węża - 7
11 - Pozdrowienia - 7
12 - Życie Carlita - 7
13 - Misja na Marsa - 7
14 - W przebraniu mordercy - 6
15 - Ofiary wojny - 6
16 - Femme Fatale - 6
17 - Obsesja - 6
18 - Namiętność - 6
19 - Przyjęcie weselne - 6
20 - Mój brat Kain - 5
21 - Furia - 5
22 - Spytaj swojego królika - 5
23 - Ważniaki - 5
24 - Na gorąco - 5
25 - Czarna Dalia - 4
---------------------------------------
26 - Upiór z raju - 3
1. "FEMME FATALE" (opus magnum De Palmy)
----------------------------------------
2. "Obsesja"
2. "Świadek mimo woli"
3. "Carrie"
4. "Passion"
5. "W przebraniu mordercy"
6. "Mission: Impossible"
7. "Siostry"
8. "Nietykalni"
9. "Człowiek z blizną"
10. "Czarna Dalia"
---------------------------------------
11. "Wybuch"
12. "Mój brak Kain"
13. "Redacted"
14. "Misja na Marsa"
Do przypomnienia: "Życie Carlita" i "Oczy węża".
Aktualizacja:
1. Człowiek z blizną - 8+
2. Mission Impossible - 8
3. Nietykalni - 8
4. W przebraniu mordercy - 8
5. Oczy węża - 8
6. Świadek mimo woli - 8
7. Femme Fatale - 7+
8. Ofiary wojny - 7
9. Życie Carlita - 6+
10. Carrie - 5
11. Passion - 5
12. Czarna Dalia - 5
13. Ważniaki - 4
14. Mój brat Kain - 4
15. Misja na Marsa - 4
16. Na gorąco - 4
Kolejna aktualizacja, zaliczona już prawie cała filmografia mistrza De Palmy.
1. Człowiek z blizną - 9
2. Mission Impossible - 8
3. Nietykalni - 8
4. W przebraniu mordercy - 8
5. Wybuch - 8
6. Świadek mimo woli - 8
7. Oczy węża - 8
8. Femme Fatale - 8
9. Życie Carlita - 7
10. Ofiary wojny - 7
11. Fajerwerki próżności - 7
12. Carrie - 6
13. Passion - 5
14. Czarna Dalia - 5
15. Mój brat Kain - 5
16. Misja na marsa - 4
17. Na gorąco - 4
18. Ważniaki - 4
Aktualnie
1. Człowiek z blizną 10/10
2. Carrie 9/10
3. Nietykalni 8/10
4. Życie Carlita 8/10
5. Ofiary wojny 8/10
6. Mission Impossible 7/10
7. W przebraniu mordercy 7/10
8. Wybuch 7/10
9. Mój brat Kain 7/10
10. Oczy węża 7/10
11. Czarna Dalia 6/10
12. Femme Fatale 6/10
13. Misja na Marsa 6/10
1. Człowiek z blizną 10/10
2. Carrie 10/10
3. Nietykalni 9/10 (ale do powtórki)
4. Życie Carlita 9/10
5. Świadek mimo woli 8/10
6. Wybuch 8/10
7. W przebraniu mordercy 8/10
8. Mission: Impossible 8/10
9. Siostry 6/10
10. Namiętność 6/10
11. Femme Fatale 6/10 (ale do powtórki)
12. Czarna Dalia 5/10
13. Furia 4/10
14. Oczy węża 4/10
1. "Człowiek z blizną" (1983)
2. "Świadek mimo woli" (1984)
3. "Mission: Impossible" (1996)
4. "Femme Fatale" (2002)
5. "W przebraniu mordercy" (1980)
6. "Wybuch" (1981)
7. "Oczy węża" (1998)
8. "Carrie" (1976)
9. "Nietykalni" (1987)
10. "Ofiary wojny" (1989)
11. "Życie Carlita" (1993)
12. "Fajerwerki próżności" (1990)
13. "Passion" (2012)
14. "Czarna Dalia" (2006)
15. "Misja na Marsa" (2000)
16. "Mój brat Kain" (1992)
17. "Furia" (1978)
18. "Ważniaki" (1986)
19. "Na gorąco" (2007)
1. Scarface 9/10
2. Body Double 8/10
3. Dressed to Kill 7/10
4. Blow Out 7/10
5. Carlito's Way 7/10
6. Mission: Impossible 6/10
7. Phantom of the Paradise 5/10
8. Untouchables 5/10
9. Carrie 4/10
1. Body Double 9/10
2. Scarface 9/10
3. Dressed to Kill 8/10
4. Blow Out 8/10
5. Phantom of the Paradise 7/10
6. Sisters 7/10
7. Carlito's Way 7/10
8. Mission: Impossible 5/10
9. Untouchables 5/10
10. Carrie 4/10
11. Furia 3/10
12. Obsesja 3/10
Na szczególne wyróżnienia zasługują:
"RELAX"
https://www.youtube.com/watch?v=MBVoifHUuIY
i
"DANCING IN THE DARK"
https://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs
Wybitne osiągnięcia w dziedzinie wideoklipu. Pierwszy, bo ma miejsce w... filmie!
Drugi, bo stawia na żywioł, koncert 1:1!
1. Człowiek z blizną 10/10
2. Carrie 9/10
3. Nietykalni 8/10
4. Ofiary wojny 8/10
5. Życie Carlita 8/10
6. Świadek mimo woli 7,5/10
7. Mission Impossible 7/10
8. W przebraniu mordercy 7/10
9. Oczy węża 7/10
10. Mój brat Kain 6,5/10
11. Wybuch 6/10
12. Namiętność 6/10
13. Czarna Dalia 6/10
14. Misja na Marsa 6/10
15. Femme Fatale 5/10
16. Furia 5/10