1. Letyat zhuravli - 7+/10 2. Soy Cuba - 7/10 3. Krasnaya palatka - 5/10 Bardzo skromny jako że o filmy tego pana ciężko. Zachęcam do uzupełniania :)
1 - Lecą żurawie - 10 2 - Niewysłany list - 7 3 - Ja, Kuba - 7 4 - Czerwony namiot - 6 5 - Ci z pierwszej ekipy - 6 6 - Dygnitarz na tratwie - 6 7 - Szalony lotnik - 5 8 - Sól Swanetii - 5