Świetny serial, jeden z moich ulubionych:) Szkoda, że nie dali im kręcić kontynuacji.
A jakie masz inne ulubione seriale? z chęcią obejrzałabym coś ciekawego jak Joan.
Nie oglądam za często seriali, a tak dobrych jak Joan z Arcadii nie znam za wiele. Nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała okazji do polecenia "Dziesiątego królestwa". To miniserial w baśniowej konwencji, więc jeśli lubisz klimaty fantasy to polecam:) Oprócz tego bardzo lubię "Gotowe na wszystko", "Herosów" (najlepszy jest pierwszy sezon), "Zagubionych" , "Skazanego na śmierć" (dwie pierwsze serie są świetne, później oglądałam już tylko po to by skończyć...), "Dostawę na telefon" (mało znany serial, ale naprawdę zabawny). Strasznie mi się jeszcze podobał "Północ-Południe", ale to serial historyczny i trochę wojenny, nie wiem, czy Cię zainteresuje. Z kryminalnych lubię "Bez śladu", a z przygodowych "Zorro" (ten z 1957). No i jest jeszcze Dr House, ale tego serialu chyba nie trzeba polecać. Więcej możesz zobaczyć na moim profilu:) Pozdrawiam.
Dzięki bardzo za odpowiedź. Lubię fantasy więc sprawdzę te ''Dziesiąte królestwo'' , ''Gotowe na wszytko'' kiedyś oglądałam w tv i mi się podobało to może obejrzę znowu. :)
Trochę podobne klimaty to serial Kochane kłopoty- taka komedia obyczajowa ma taki rodzinny klimat